Translate

fredag 8. oktober 2010

MALEKURS PÅ MALLORCA







Lenge siden jeg har vært på bloggen nå, men jeg kommer sterkere tilbake utover høsten og vinteren. Det morsomste som har skjedd siden sist er malekurs med Åke Berg på Mallorca. Det var en supertur men maling hver eneste dag. Vi startet 9 om morgenen og malte til 12. Deretter en maleøkt ifra 14.00 til 17.00. Hver dag bortsett fra lørdag da vi kom og onsdag som vi hadde helt fri til å gjøre hva vi ville. Været var litt skiftende, men vi hadde masse sol og vannet i havet var kjempedeilig.

Malingen foregikk ute og det manglet ikke på flotte motiver. Lærte virkelig å dra avgårde med skissebok og akvarellpapir/maling. Spennende å sitte ute og det var mange nyskjerrige som syntes det var spennende det vi holdt på med.

Her er noen bilder ifra turen, og så kommer jeg tilbake med bildene som jeg malte....

I have been in Port de Soller, Mallorca. It was a painting workshop for a week. We painted every day og it was a lot of good painting views in Port de Soller. Here you can see some pictures from Port de Soller and I will come back later with my results....

2 kommentarer :

  1. Å dette så herlig ut! Gleder meg til dine bilder! Ha en god helg! Klem!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder og jeg gleder meg til å se mer fra mitt paradis!

    SvarSlett