Translate

onsdag 7. april 2010

PÅSKENS RESULTATER






Så var påske 2010 over, og været ble ikke helt som jeg håpet! Med snø, tåke og kladdete ski fikk jeg fort mange andre planer....Plutselig hadde jeg mange baller i lufta, og etter noen dager gikk lufta litt ut av meg! Hender jeg starter med litt mye samtidig...Nå henter jeg ned en og en ball, og de fleste av de påbegynte prosjektene skal nok bli fullført....en gang! Her er noen av prosjektene som er mer eller mindre ferdig.

Easter 2010 is history, and I was a little bit disappointed about the bad weather! Snowy, lots of fog and ski with ice and snow under.... Soon I had som other plans! I started some projects but sometimes I start too many, so after some days I was tired. Now I finish one and one project and here you can see some results...

4 kommentarer :

  1. Wow, enda flere flotte malerier av deg. Du er virkelig flink. Vakre farger også er du så utrolig flink til å få frem stemningen i bildet. En kunst i seg selv. Gjør ingengting med dårlig være,når resultatet er dette her...LEKKERT..
    Ha en finfin kveld.Klemz Sissel

    SvarSlett
  2. Hvis du vil ha hjelp til å sy veske, så hyyyl ut..jeg hjelper deg gjerne med mønster....

    SvarSlett
  3. De rosebildene var bare helt lekre!
    Du har nok hatt en trivelig påske;)) Klem fra bestemor;))

    SvarSlett
  4. Olá amiga! Como sempre tudo muito lindo por aqui!!!Estou pasando rapidinho para te convidar para visitar o meu outro blog: Charme Esfinge Jafet

    http://cacaujafet.blogspot.com

    Bom fim de semana.
    Bjosssss

    SvarSlett