Translate

tirsdag 29. oktober 2013

FLERE BABYTING

Jeg startet så kjekt med å vise fram en strikket babydress i går....

I dag får dere se noen flere babyting jeg har laget.....Blir litt i babymodus, da vi har fått 2 barnebarn nå på halvannet år. Noe av det jeg lager, er selvsagt til barnebarn. Andre ting som ikke passer for de, legges inn på Epla-butikken min. I sommer har vi vært ute på en del lange turer og da er alltid strikketøyet med. Det har resultert i blant annet 3 mønstrete kjoler str. 1 år.

Jeg startet med denne. Falt helt for mønsteret og fargene....Dessverre ble ikke den ferdig slik at barnebarnet mitt fikk glede av den i sommer. Derfor Epla!


Fant ut at jeg hadde garn til en kjole til....Med litt rosa garn som jeg hadde i tillegg....














Til sist laget jeg en kjole i et litt tykkere bomullsgarn. Gjorde mønsteret litt annerledes.

Veldig morsomt å strikke sånne små kjoler!

2 kommentarer :

  1. Sååå nydelige kjoler!! Morsomt å se hvor forskjellige det blir med bytte av farger. Koselig arbeid som er tydelig å se frewmgangen på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Mange tusen takk, Edny! Veldig koselig håndarbeid, ja... :-)

      Slett