Translate

tirsdag 16. juli 2013

LITT STRIKK

 Har et par strikkeprosjekter ferdig også. Babysokkene er små og veldig morsomme å strikke.  Da jeg ble bestemor så fikk jeg veldig fokus på babytøy og andre saker og ting til de små. Barnebarnet er over et år nå, og det som ikke passer henne, blir lagt i epla-butikken min. Begge disse tingene vil bli lagt der om ikke så lenge. Det er bare så gøy å lage sånne små ting! :-) 
Dette babyteppet var det faktisk ganske mye arbeid på. Det er strikket i bølgemønster og det tok mye lenger tid enn jeg trodde at det skulle. Synes teppe ble fint, jeg! Strikket i rester av garntypen "Lerke" som jeg bare elske å strikke av. Det er 50% ull og 50% bomull og kjempemykt! Har brukt litt sånt "hårete" garn innimellom. Husker ikke hva det heter.


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar