Translate

onsdag 1. februar 2012

LEEENGEEE SIDEN SIST!


Kun ett blogginnlegg i hele januar....Skjønner ikke hva jeg har holdt på med, men når man er næringsdrivende er det en del ekstra denne måneden. Regnskapsavslutninger.....da blir det lite maling og søm. Jeg har da gjort litt småtteri på kveldstid, og i dag kan jeg vise fram 2 puter i redesign som har blitt ferdig. Holder ellers på med litt "juleverksted". Alt jeg ikke rakk i desember!
Det blir morsomt å ta fram igjen neste jul!

Putene har jeg lagt i Eplabutikken min.

4 kommentarer :

  1. Nydelige puter!
    Nei, en når ikke alt. Vi kan bare gjøre en ting om gangen. Håper det roer seg for deg nå, så du finner litt tid til håndarbeid.

    SvarSlett
  2. Takker for hyggelig kommentar, Vanella! :)

    SvarSlett
  3. Så koselig å kunne besøke deg igjen. Herlige puter med vakre fugler. Her går det stort sett berre i pudling og snuteklipp :)

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har sett, og da er det lett å få lyst på en sånn liten tass igjen! :) ...Men jeg vet jo at det krever en del! Hils til Barnum (det var det, ikke sant?) !

      Slett