Translate

torsdag 8. september 2011

Aurlandsdalen

Noen år siden jeg gikk Aurlandsdalen nå, og jeg tenker stadig på hvilken fantastisk tur det var. Kan virkelig anbefales! Nå har jeg malt en akvarell etter et bilde som jeg tok. Har forsøkt å finne ut på nettet hva denne fossen heter, men fant det ikke i farta. Kanskje noen kan hjelpe meg? Lurte på om det er Bridlebrui, men var ikke helt sikker ut ifra de bildene jeg så.
Dette er malt etter et bilde jeg tok på Sinjarheim.
Det ble malt for noen år siden. Kanskje jeg har vist det før...

Jeg kan jo håpe og drømme at jeg skal på tur til Aurlandsdalen neste sommer igjen!

These two paintings are from Aurlandsdalen, one of the most beautiful places i Norway.
This is 18 km valley through the most beautiful nature in Norway. Falls, mountains, small lakes...

Sinjarheim is an old farm from the 16. Century.

2 kommentarer :

  1. Hei Kjellfrid!
    Kjempefint bilde du har malt, varme fine farger. Jeg blir glad når jeg ser det!
    Hilsen Elna

    SvarSlett