Translate

fredag 25. mars 2011

FERDIGQUILTEDE LØPERE

Har laget ferdig en løper med roser på...


Så fant jeg en morsom hane i Quiltemagasinet....Ikke helt tradisjonelle påskefarger, kanskje...


...og en påskeløper til da jeg først var i gang....


Denne er jo gul, men det er ikke typiske påskestoffer. Gult kan man jo bruke året rundt!


Til slutt ble det en løper i brune restestoffer. Er litt usikker på om jeg skal ha et par blomster på hver side, men har ikke funnet noe som passer ennå....

4 kommentarer :

  1. Ja her skal jeg si deg det var stor-produksjon. Så utrolig lekre duker du har laget. Det er så gøy å legge på nye selv-laget duker. Hanen er riktig så fin og nå ser jeg at den kan brukes til andre ting enn påske ja. Hmmmm, der satte du meg på en idè.
    Ha ei superduper helg:-))

    SvarSlett
  2. Her var det mye flotte løpere å se

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte:-) God påske til dere. Regner med at dere skal på hytta:-)
    Klem

    SvarSlett