Translate

onsdag 14. juli 2010

SOMMERSYSLER...



Skjer visst ikke så mye på bloggen om dagen, men jeg kommer nok sterkere tilbake til høsten.... Har vært 2 dager i Tyskland, og jeg blir ikke fornøyd uten å ha vært innom ett par bokhandlere og en butikk for malesaker i Kiel! Denne gangen fant jeg 2 nye bøker om akvarellmaling som jeg har lest i på vei hjem. Da lærer jeg litt tysk, og jeg lærer litt om maling.

Malte på et par bilder i helgen, men ser at jeg fortsatt har noen detaljer igjen på begge.
Kontraster, kontraster.....

It is quiet on my blog these days, but I'm still working a little bit with both painting and sewing. I have been to Germany for a couple of days, and I am not happy if I haven't been to a bookstore or two and to a shop for painting equipments....This time I bought two new books about schetcing and painting.

Here is two paintings from last weekend. There is still som details left....

5 kommentarer :

  1. WOW, du er en reser med malekosten. Utolig bra. Hvor finner du alle motivene dine??
    ha en strålende sommerdag.
    Klemz fra Sissel.

    SvarSlett
  2. Men du verden så flott ! Du er en mester med farger og kost :o) Vakkert er det. Ha fortsatt en fin sommer. Klem

    SvarSlett
  3. Å åå .... den som kunne male som deg, Kjellfrid !! sukk !

    No skal Gunknitter Bean en tur i Fiksdalen, og eg har pakka med meg nesten alt eg har av saker: ull, garn, nål, trekkspel, paperclay, Dremel, bøker, lydbøker..... bikini og støvler.

    Ha en riktig fin sommar !

    SvarSlett
  4. Hei Kjellfrid !
    Heldig du som skal på kurs medjean ! Jeg prøver å få det til jeg også.
    Kjekt med ny blogg venn !

    SvarSlett
  5. Er det ingen ledige plasser 10.-13. ? Hadde jo vært koselig å hilse på deg!

    SvarSlett