Translate

onsdag 13. januar 2010

NYE AKVARELLER

Jeg har malt litt i kveld også. Hadde noen påbegynte bilder som jeg nå anser som ferdige..

Bildet over er roser fra egen have. De lever riktignok ikke lenger... De overlevde ikke forrige vinter. Akvarellen er malt etter et bilde jeg hadde tatt, så denne har jeg hatt planer om lenge...



Valmuer....Måtte bare få ut litt energi...Noen ganger er det herlig å jobbe med masse sterke farger!
Dette siste bildet er fra Tyrifjorden på RIngerike. Malt etter et bilde jeg tok en høstdag.
.

4 kommentarer :

  1. Hei ! Kjem frå Bestemor Drillo og titter innom deg. Du verden kor mykje fint du har mala. Eg er heilt matt ! Trur eg må få legge meg til som følger.

    Eg kjem igjen og skal kose meg med bloggen din seinare !

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte Kjellfrid. Du er iherdig for tiden:-) Må visst ta meg selv i nakkekragen nå. God ferie.

    SvarSlett
  3. åååå dette var virkelig nydelige akvareller. Så koseligt å kose seg med nydelige blomster :o) Vakkert !

    SvarSlett
  4. Hei du kunstnerinne !
    Vakre akvareller du viser oss ! Kjempeflink er du ! Ha en god helg;) Klem!

    SvarSlett