Translate

torsdag 24. desember 2009

Jul i huset....

Da har det blir jul i huset hos meg, også.. Det så litt mørkt ut en stund, men alt går seg vel til til slutt! Blir glad når jeg tar fram alle juletingene mine og setter de på plass. Nå er det gjort og surkålen begynner snart å putre på ovnen. God jul til alle bloggevenner som gir masse inspirasjon, ideer og vennskap! Ønsker alle et godt og kreativt nytt år!

Jul er tradisjoner og mange av juletingene har jeg laget for mange år siden. Lampen over og nissen under er malt keramikk som jeg holdt på med i en periode.
Årets nyhet er denne design-engelen som jeg kjøpte på utstilling. Litt mer moderne enn englene under.

Begge disse englene lagde jeg for mange år siden. Den ene har porselenshode og den andre hode av tre. Stoffet blir ikke så fint etterhvert, men jeg forsøker å beskytte det så godt som mulig i plastikk for å holde de rene og fine. Er jo ikke så lett å vaske sånne ting....

2 kommentarer :

  1. Så fine engler du har. Ser siste ankomne er fra Nakkerud. Jeg kjøpte en i gave til niesen min. Håper den slo ann. Marianne er fantastisk med sine tovete ullarbeider. Fortsatt God Jul til deg og dine.
    Juleklem fra Else Marie

    SvarSlett
  2. Nydelige engler og landsbyen var stilig. Ønsker deg og dine fortsatt God Jul :o)

    SvarSlett